top of page

Blogmas 11: Merry Christmas


Hoi allemaal! Ik hoop dat jullie een leuke eerste kerstdag hebben gehad. Ik wel. Vanochtend is er geen blogpost online gekomen, omdat ik vandaag een blogpost online wilde hebben over de eerste kerstdag. Dus geniet ervan!


Gisteravond ging ik super laat naar bed, dus sliep ik lekker uit. Ik werd rond half 11 (😱) wakker en ben meteen m'n bed uit gegaan. De tafel was al helemaal mooi gedekt toen ik de woonkamer inliep. Ik heb me snel aangekleed en ben naar m'n paardjes gegaan. Zij snappen natuurlijk helemaal niet wat voor dag het is, maar ik geloof dat ze wel een leuke dag hebben gehad😂. Toen ik weer binnenkwam konden we gaan brunchen.


We hadden ook een paar kleine cadeautjes onder de boom liggen. Mijn moeder had voor m'n vader een armbandje gekocht en ik had voor m'n moeder oogschaduw gekocht. Voor m'n vader had ik iets besteld wat helaas nog niet binnen is, dus had ik als vervanging een pak met chocomelkpoeder gegeven. Ik heb een lekker luchtje gekregen van Calvin Klein en een Lego Fiat 500, die heb ik al bijna een jaar maar moest ik bewaren voor kerst.



We gingen nadat we de cadeautjes hadden uitgepakt lekker eten. We hadden niet heel veel dingetjes, maar het was wel super lekker. Nadat we hadden ontbeten gingen m'n vader en ik Lego bouwen. Het is voor ons echt een traditie geworden om met kerst iets van Lego te bouwen.


Wat later in de middag gingen we ook nog een kleine kerstwandeling maken met de paardjes. Het was echt lekker weer, wel een beetje koud maar dat maakt niet uit:). Toen we terug kwamen, werd het alweer heel snel donker. We gingen nog even door met bouwen van Lego en ondertussen hebben we ook geborreld.


Het plan was om ook nog te gourmetten, maar we hadden net eten op en we vonden het ook leuk om op tweede kerstdag te gourmetten. We hebben wel nog een toetje genomen😂😝. Uiteindelijk heb ik de Fiat 500 nog af gekregen, mijn vader heeft zijn Lego nog niet af. We hebben ook nog foto's gemaakt met het hele gezin.


We hebben ook nog de Boer zoekt vrouw kerstspecial gekeken en heb ik deze blogpost geschreven.


Heb jij vandaag iets leuks gedaan?


Xoxo,

Kim



Instagram: instagram.com/blog.by.kim/

Beeld: Blog By Kim



Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page