top of page

My Adventures 9



In deze serie op mijn blog geef ik jullie elke week een kijkje in mijn leven. Een soort dagboek dus. Ik schrijf per dag iets op en zet er leuke foto's bij. Ik heb een paar weken overgeslagen, omdat ik er geen tijd voor had en omdat ik gewoon vergat om foto's te maken. Wil je weten wat ik deze week heb gedaan? Kijk dan snel verder!



Maandag was natuurlijk weer de eerste schooldag van de week. Ik had les op school van 8.30-15.25 uur. Toen ik thuiskwam heb ik samen met mijn moeder een aflevering gekeken van de serie Jane The Virgin op Netflix. Daarna ging ik huiswerk maken. Omdat het nu al zo vroeg donker wordt, ga ik al wat eerder naar de paarden. Ik had voor het tuinhuisje een paar leuke ideeën voor in de winter en voor als het donkerder zou worden, dus hebben mijn vader en ik het tuinhuisje opgemeten. Wat er gaat gebeuren met het tuinhuisje kan je binnenkort zien op mijn blog en op Instagram.



Dinsdag had ik les van 9.20-14.35 uur, met het laatste uur nog een toets. Toen ik thuis kwam ging ik weer met m'n moeder een afleveringetje kijken. Daarna ging ik even langs de paarden en ging ik naar het tuinhuisje. Ik ben bezig geweest met lampjes om een stoel en ster heen te maken. Ik ben tot best wel een beetje laat daar bezig geweest, dat ik niks aan school had gedaan. Daarom ging ik de rest van de avond leren voor een toets van Frans voor de volgende dag.



Woensdag had ik natuurlijk weer school van 8.30-14.35 uur. Ik kreeg onverwacht nog een tussenuur en in dat uur ging ik leren voor de Frans toets die ik erna zou hebben. De toets ging echt heel erg goed voor mijn gevoel, dus ik ben benieuwd. Toen ik thuiskwam ging ik zoals gewoonlijk samen met mijn moeder een afleveringetje kijken van Jane The Virgin. Ik hoefde niks meer aan school te doen, want ik had geen huiswerk voor de volgende dag. Toen het donker werd ging ik naar de paarden, mijn moeder had voor mij alles uitgemest, echt super lief:)



Donderdag had ik lekker de eerste 3 uur vrij en maar 3 uurtjes les. Ik had Engels, Nederlands en geschiedenis. Ik had afgesproken met mijn moeder om uit school naar Wageningen te gaan. We hebben heel veel oud speelgoed van mij weggebracht naar de speelgoedbank in Wageningen. We wisten de weg eigenlijk helemaal niet en we hebben erg hard gelachen, maar uiteindelijk zijn we er gekomen. Toen we terugkwamen heb ik nog wat aan school gedaan. Na het eten ging mijn moeder weg om een deken van wol te maken. Toen ze net weg was, belde ze me om te zeggen wat voor een mooie maan er was, dus gingen mijn vader en ik even naar de weilanden lopen om er wat foto's voor te maken. Ik vind het altijd best wel moeilijk om mooie foto's te maken als het donker is, maar ik vind dat er wel een paar mooie foto's tussen zitten.



Vrijdag was het alweer de laatste dag van de schoolweek. Ik had les van 8.30-13.45 uur. Toen ik thuis kwam, was er een aannemer bij ons thuis. We gaan het andere huis verbouwen en in wonen. Ik heb met de paarden een rondje in de tuin gelopen en ben daarna naar het tuinhuisje gegaan. Ik had maandag al met mijn vader het huisje opgemeten en lampjes besteld, dus nu vonden we het leuk om ze op te hangen. Het was al best wel donker, dus we konden het niet heel goed zien, maar het is gelukt. Ik heb alles gefilmd, dus binnenkort kun je het zien op mijn Insta of op mijn blog. Het ziet er echt super gezellig uit, en vanaf de weg kan je het ook goed zien.



Zaterdagochtend ging ik naar de buren, daar staan paarden van mijn nichtjes. We waren daar met z'n vieren: Emma, Sophie, Julia en ik. We hebben daar de stallen uitgemest en de paardjes een beetje verzorgd. Mijn nichtjes hebben ook nog gereden op hun paard. Ze hebben ook een Instagram account voor hun paard (klik hier om naar hun account te gaan). Rond 12.30 uur kwam ik weer thuis. Ik had het zo koud, dat ik eerst maar eventjes voor de houtkachel ging zitten. Daarna heb ik bij mijn eigen paardjes de wei uitgemest en ze gepoetst. Toen het donker werd, ging ik mijn nagels lakken met Pink Gellac in de kleur Maroon Purple. Toen ik m'n nagels had gedaan, ging ik nog met m'n moeder naar de snackbar om een patatje te halen. Tijdens het eten hebben we een kerstfilm gekeken.



Zondag ben ik met mijn ouders en paarden wezen wandelen. Dit keer hebben we eens een keer een andere route gelopen. De paardjes waren echt super braaf en in totaal hebben we 6,7 km gelopen. De rest van de dag ben ik met m'n blog bezig geweest en heb ik natuurlijk ook nog wat aan school gedaan. Ik heb geprobeerd alvast wat vooruit te werken, maar dat is niet helemaal gelukt. Ook heb ik mijn kamer nog een beetje opgeruimd, want dat was ook wel weer een keertje nodig:) Ik ben ook nog bezig geweest met een weekplanning in mijn Mascha Planner. Toen het wat donkerder begon te worden, ben ik samen met m'n moeder de tuin ingegaan om leuke foto's te maken. Er staan er al eentje op m'n Insta:)


Dit was mijn week alweer. Hebben jullie een leuke week gehad?


Xoxo,

Kim




Beeld: Blog By Kim

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page