top of page

Testpanel: de beste mascara

In deze serie test ik een week lang verschillende merken van make-up producten. Deze week mascara, ik kijk naar de prijs, de kwaliteit en of het makkelijk te verwijderen is. Deze week heb ik mascara's getest van de merken Rimmel, Essence en Catrice.


1. Lash Accelerator Endless mascara van Rimmel

De prijs: €14,49

Het doel van de mascara: de mascara is bedoeld voor extra lange wimpers.

Mijn mening: Je wimpers worden extra lang zoals beloofd, maar het geeft niet heel veel volume. Ik had mijn wimpers niet gekruld, dus misschien ligt het daaraan. De mascara is super makkelijk te verwijderen en ook makkelijk aan te brengen door het handige borsteltje.

Cijfer: 7



2. Scandaleyes Wow Wings mascara van Rimmel

De prijs: €15,49

Het doel van de mascara: met deze mascara moet je meer volume krijgen, het blijft lang zitten en het is makkelijk te verwijderen. Mijn mening: De mascara is minder makkelijk aan te brengen. Omdat het borsteltje niet gelijkmatig mascara aanbrengt, krijg je snel dikke klodders. Het geeft veel volume en het blijft de hele dag goed zitten. Het blijft de hele dag door ook heel goed zitten.

Cijfer: 7



3. WonderFull Waterproof mascara met argan olie van Rimmel

De prijs: €15,99

Het doel van de mascara: deze mascara verzorgd de wimpers en verzacht, het is waterproof en het geeft veel volume.

Mijn mening: De mascara is makkelijk aan te brengen, maar het is moeilijk om te verwijderen. Ik had ook niet het gevoel dat het veel volume gaf. De mascara is inderdaad waterproof, het gaat er ook niet af als je in je ogen wrijft als het nat is. De mascara verzorgd inderdaad goed.

Cijfer: 6



4. ScandalEyes Lycra Flex mascara van Rimmel

De prijs: €14,49

Het doel van de mascara: Zorgt voor lange en zachte wimpers, de wimpers zullen niet hard worden of voelen alsof ze gaan afbreken. Door het borsteltje komt de mascara overal.

Mijn mening: Door het borsteltje komt de mascara echt overal, maar er zitten ook wat meer klodders in de mascara. Het verwijderen van de mascara gaat ook makkelijk. Zoals het merk beloofd worden de wimpers niet hard en voelen ze niet aan alsof ze kunnen afbreken.

Cijfer: 7



5. Super Curl Volume Eyeopening mascara van Essence

De prijs: €2,99

Het doel van de mascara: De mascara geeft veel volume met een mooie krul.

Mijn mening: De mascara is makkelijk aan te brengen en ook super makkelijk om te verwijderen. De krul zit er ook echt goed in en het geeft een mooie volume.

Cijfer: 8



6. Glam & Doll False Lashes Waterproof Volume mascara van Catrice

De prijs: €3,99

Het doel van de mascara: De mascara is ultrazwart en geeft een vals wimpereffect.

Mijn mening: De mascara heeft een heel fijn borsteltje zodat je alle wimpertjes meepakt. De wimpers worden ook super lang. De kleur van de mascara is gewoon zwart, ik had gehoopt dat het ook extra zwart was. De mascara is niet echt makkelijk te verwijderen, er blijft een laagje op je wimpers zitten.

Cijfer: 6,5



7. Glam & Doll False Lashes Mascara van Catrice

De prijs: €3,99

Het doel van de mascara: De mascara zorgt ervoor dat je wimpers eruit zien alsof ze nep zijn en de mascara heeft een ultrazwarte textuur.

Mijn mening: De mascara heeft een gebogen borsteltje, dus je krijgt een supermooie krul. Het is een fijne mascara om aan te brengen en om te verwijderen. Je hebt niet het gevoel dat er mascara overblijft op je wimpers.

Cijfer: 8,5

Ik hoop dat ik jullie door deze blogpost kan helpen! Ik vond het super leuk om 7 dagen verschillende mascara's te testen. Vond jij dit ook een leuke post? Zet het dan even in de reacties!


Xoxo Kim


43 weergaven4 opmerkingen
bottom of page