top of page

Blogmas 12: Hoe heb ik tweede kerstdag gevierd


Het is alweer bijna klaar met de kerst voor dit jaar. Vandaag heb ik net zoals gisteren weer een blogpost over wat ik vandaag heb gedaan. Dus lees snel verder!


Vanochtend heb ik weer lekker uitgeslapen. Toen ik uit bed kwam was de tafel alweer mooi gedekt en konden we ontbijten. Daarna ben ik naar m'n paardjes gegaan en heb ik ze lekker geknuffeld en eten gegeven. Het was vandaag echt heel koud en het regende ook de hele tijd. Niet echt lekker weer dus...


Ik heb de hele dag eigenlijk een beetje gerommeld en een serie gekeken. Mijn ouders gingen ook nog een wandeling maken. Terwijl ze aan het wandelen waren, heb ik kerst/winterkoekjes gebakken. Ze zijn echt superlekker geworden!


Toen m'n ouders terugkwamen, is mijn vader verdergegaan aan de Lamborghini van Lego en m'n moeder is verdergegaan met het haken van Donja (mijn paardje). Ik heb de serie verder gekeken waar ik vanochtend mee begonnen ben.


We gingen deze avond ook nog gourmetten. Mijn moeder had voor mij wat vegetarische dingen gekocht, zodat we ook nog vegetarisch konden gourmetten. We hadden vegetarische kipspiesjes en gyros. Ik vond het oprecht heel lekker en ik vond het best wel lijken op gewoon vlees. Ik heb echt heerlijk gegeten.


Tijdens het eten hadden we het over een bedelarmband, waar je dan telkens bedeltjes aan kan hangen. Mijn moeder heeft daar twee armbanden van en ik vind het ook superleuk om zoiets te hebben. Met bijvoorbeeld een verjaardag kun je dan zo'n bedeltje vragen. Ik heb de armband nog niet besteld, maar ben het wel van plan, echt super leuk!


In de avond hebben m'n ouders en ik nog met z'n allen een maskertje opgedaan en hebben we een deel van Love Actually gekeken. Ik vond het een leuke dag!


Xoxo,

Kim



Instagram: https://www.instagram.com/blog.by.kim/

Beeld: Blog By Kim

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page