top of page

Blogmas 15: Mijn doelen voor 2021


2020 is alweer bijna voorbij, dus leek het me een leuk idee om mijn doelen voor 2021 te delen met jullie. Ik hoop sowieso dat 2021 wat beter wordt dan dit jaar:). Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


2020 was voor mij een best wel prima jaar, ik vond online school ook best wel fijn. Natuurlijk vond ik alles van corona wel echt super stom. Ik vond het heerlijk om de hele dag lekker thuis te zijn. Ik hoop wel echt dat 2021 echt wel beter wordt, zodat je gewoon weer lekker kunt shoppen en zodat alles weer een beetje normaal wordt. Iets wat bij mij dit jaar wel een beetje ontbrak, was motivatie om iets te doen en dat ik daardoor ook totaal niet productief bezig ben geweest. Daarom heb ik een paar doelen voor volgend jaar bedacht, waar ik me dan aan moet houden, of tenminste probeer te houden😝. Het zijn dus eigenlijk een beetje goede voornemens, maar dan net iets anders.


Wat zijn mijn doelen:

- Productiever zijn, hierbij hoort voor mij ook beter plannen bij. Ik plan dus eigenlijk helemaal niets en dat moet ik wel gaan doen. Ik moet me ook aan de planning houden, zodat ik minder chaos in m'n hoofd heb. Ik denk ook dat ik met een planning wat productiever ben, omdat ik dingen dan echt gedaan moet hebben.

- Meer motivatie hebben voor school. Ik heb de laatste tijd echt vrij weinig zin om iets aan school te doen, oepsss😂. Ik wil volgend jaar beter mijn best doen voor school en dus ook meer motivatie hebben. Als ik weinig motivatie heb, kijk ik altijd op Pinterest voor mooie aantekeningen, het werkt echt! Ik heb er ook een pin van gemaakt, klik hier als je het wilt bekijken.

- Meer bloggen. Ik ben de laatste tijd wel heel erg met m'n blog bezig, maar ik wil nu het hele jaar door blijven bloggen. M'n blog wordt ook steeds groter, dus zou het ook zonde zijn als ik er dan minder mee doe.

- Positiever zijn. Ik ben een persoon die heel snel negatief denkt, terwijl dat dan helemaal niet mijn bedoeling is. Dus ik wil alles wat positiever bekijken.


Dit zijn mijn doelen voor 2021, wat zijn jouw doelen voor volgend jaar?


Xoxo,

Kim



Beeld: Blog By Kim


Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page