top of page

Blogmas 16: Mijn favoriete boeken op dit moment

Bijgewerkt op: 6 feb. 2021


Ik houd echt van lezen. Het liefst Engelstalig. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het zelf minder vaak doe dan dat ik het eigenlijk zou willen doen. Ik heb dan ook een paar favoriete boeken die ik super leuk vind om te lezen. Wil je weten welke boeken dat zijn? Lees dan snel verder!


Pretty Little Liars

Dit is eigenlijk niet 1 boek, maar een hele reeks boeken. Ik heb zelf deel 1 tot en met deel 5. Er zijn 8 boeken uit de serie. Als je de serie hebt gekeken, weet je ook al wel waar de boeken over gaan. De boeken beginnen wel eerder dan waar de serie begint. Het zijn Nederlandstalige boeken en gaat over een vermissing en over vriendinnen.


The Scholar

Dit boek gaat over een moordonderzoek door een detective. Het is een thriller en is ook echt spannend. Het boek is Engelstalig en ik heb het boek geleend bij de bieb. Het boek is geschreven door Dervla McTiernan. Je kunt het boek natuurlijk ook gewoon kopen, maar het is wel een lastig boek om in het Engels te lezen, vind ik zelf. Er gebeurd heel veel en er zijn veel personages. Ik vind het wel echt een leuk boek met veel spanning.


A Home From Home

A Home From Home is een romantisch boek. Ik vind het boek een herfstig sfeertje hebben, ik weet niet of je nu snapt wat ik bedoel, maar ik vind het wel zo'n sfeertje hebben. Het gaat over familiegeheimen en heel veel appelcider. Het is geschreven door Veronica Henry. Het is een superleuk boek. Oja het boek is Engelstalig;)


Het Dagboek Van Bridget Jones

Dit boek is super leuk en grappig. Bridget Jones beleefd telkens iets, en gaat daar op haar eigen manier mee om. Het verhaal heeft meerdere delen, met telkens een ander onderwerp. Het Dagboek Van Bridget Jones is Nederlandstalig en is geschreven door Helen Fieldings.


Zelf vind ik het ook leuk om non-fiction boeken te lezen, bijvoorbeeld dingen wat je kunt doen voor dieren in de tuin. Dat leest snel en makkelijk en je hebt er ook echt wat aan. Ik vind boeken die gaan over Clean Beauty ook heel interessant.


Welke boeken zijn nou jouw favoriet?


Xoxo,

Kim



Beeld: Blog By Kim

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page