top of page

Blogmas 3: Skincare routine


Voor de derde blogmaspost dit jaar, heb ik een post over mijn skincare routine. Ik gebruik in de ochtend andere producten dan in de avond. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder! Ps: Niks in deze blogpost is gesponsord en ik heb bij elk product ervoor gezorgd dat je erop kunt klikken om het product te zien:)


Mijn ochtend skincare routine

1: Als eerste was ik mijn gezicht. Ik doe dat in de ochtend altijd met koud water, want daar wordt ik zelf lekker wakker van;) Ik gebruik geen speciale cleanser, omdat ik nog geen goede heb gevonden voor mijn gevoelige huid. Tips zijn welkom in de reacties:)

2: Ik wrijf een pompje cleansing lotion van Suit Matters in mijn huid. Het werkt heel kalmerend en ik krijg er een hele mooie huid van.

3: Ik doe een huid booster/serum op van Kruidvat eigen merk. Ik doe in totaal 6 druppels van het serum op m'n gezicht. Het trekt echt super snel in en het plakt niet echt. Er zit vitamine C in, dus in de ochtend ziet je huid er ook stralend uit.

4: Ik doe onder mijn ogen ook altijd een mengsel (ik heb geen idee hoe het heet) met hyaluronzuur, ik heb dit geloof ik ooit gekocht bij de action en voor mij werkt het best wel. Ik heb altijd een hele donkere en rode huid onder mijn ogen en hiermee wordt dat minder. Met een Jaderoller ga ik dan ook nog over mijn ogen.

5: Als laatste stap doe ik nog een hydraterende crème op van Yves Rocher. De crème hydrateert de huid 8 uur lang. Op mijn voorhoofd is mijn huid altijd droog en ik heb gemerkt dat door deze crème het wel minder droog is geworden.


Mijn avond skincare routine

1: Als eerst haal ik mijn make-up er altijd af met de cleansing oil van Suit Matters. Met deze olie krijg ik geen last van geïrriteerde ogen en hij haalt alle make-up eraf. Het laat wel een echt olie laagje achter op je huid, maar dat vind ik zelf niet heel erg want ik was m'n gezicht daarna toch nog.

2: Ik was nu ook mijn gezicht weer met water. Wel doe ik het soms ook nog met zo'n gezichtsborsteltje.

3: Nadat ik m'n gezicht heb gewassen, doe ik net als in de ochtend de cleansing lotion van Suit Matters op.

4: Ik doe drie druppels Bakuchiol serum van Suit Matters op mijn gezicht en wrijf het rustig in m'n huid. Het serum trekt echt heel snel in.

5: Ik doe na het serum weer wat van dat Hyaluronzuur spul (😂) onder mijn ogen. Ook hierna ga ik er met de Jaderoller overheen.

6: Als alles een beetje is ingetrokken, doe ik een klein beetje face cream van Suit Matters op. Voor in de winter vind ik deze crème echt top! Hij is best wel dik en vettig, dus voor een droge huid is ie heel fijn.


Dit is mijn skincare routine voor in de ochtend en avond. Hebben jullie nog tips? Zet ze dan maar in de reacties! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen:)

Tot morgen!


Xoxo,

Kim




Beeld: Blog By Kim

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page