top of page

Blogmas 4: een paar dingen waar ik niet meer zonder kan


In deze tijd dat we eigenlijk bijna allemaal wel thuis zitten, leek het me leuk om iets te posten waar ik echt niet meer zonder kan. Ik denk dat iedereen wel een paar dingen heeft, waar je echt niet meer zonder kan. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


Mijn telefoon

Ik denk dat tegenwoordig niemand meer zonder telefoon kan leven. Ik doe echt super veel met m'n telefoon: Instagram, mijn blog en heel veel mails beantwoorden en lezen, maar natuurlijk ook appen met vrienden en spelletjes spelen. Ik maak ook best veel foto's voor mijn blog. Als ik iets zie wat ik mooi vind, pak ik meteen meteen mijn telefoon erbij. Ik vind alleen wel dat ik soms te veel op m'n telefoon zit, dat ik geen aandacht meer besteed aan andere dingen. Gebruik jij vaak je telefoon?


Mijn Blog

Dit klinkt misschien heel gek, maar ik zou ook echt niet meer zonder m'n blog kunnen. Ik vind het heerlijk om gewoon een hele dag ermee bezig te zijn en ik vind het ook super leuk om te zien dat m'n blog steeds groter wordt, dan word ik wel echt trots op hoever ik al ben gekomen.


Mijn paarden

Ik heb mijn paarden nu al 2 jaar en ik zou geen dag meer zonder ze kunnen en willen zijn. Om heel eerlijk te zijn vind ik het af en toe wel lastig om ze veel aandacht te geven, maar ik houd enorm veel van ze en zou mijnleven niet meer kunnen voorstellen zonder ze.


Mijn ouders en vrienden

Ik zou nooit meer zonder mijn ouders kunnen. Ik heb een hele goede band met m'n ouders, ik zeg bijna alles tegen ze en ik ben ook super blij dat ik dat kan. Dit klinkt wel een beetje als een cliché, maar het is echt zo!


Ijskoffie

En als laatste ijskoffie, ik kan daar echt niet meer zonder. Ik drink het eigenlijk wel elke dag en ik vind het heerlijk. Het is ook nog eens makkelijk te maken, dus tussen de online lessen maak ik het ff snel:)


Dit was het alweer. Waar kunnen jullie echt niet meer zonder? Zet het maar in de reacties!


Xoxo,

Kim




Beeld: Blog By Kim

29 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page