top of page

Blogmas 17: Wat doe ik om te ontspannen


Het is fijn om af en toe echt even helemaal te ontspannen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd de tijd ervoor neem om echt even te ontspannen, maar ik vind het wel heerlijk om te doen. Wil je weten wat ik doe om te ontspannen? Kijk dan snel verder!


Als ik wil ontspannen doe ik meestal iets van een maskertje op en geef ik mezelf even een beautymomentje. Ik doe m'n nagels en wenkbrauwen en ik geef mezelf een soort van gezichtsbehandeling. Meestal doe ik dat dan samen met m'n ouders en kijken we tussendoor een serie of een film. Ik vind het zelf ook heel leuk om met dat soort dingen bezig te zijn.


Iets anders wat ik ook leuk vind om te doen, is opruimen, of eigenlijk een poging tot opruimen😂. Ik ruim m'n kamer dus nooit echt op, maar ik vind het wel leuk om te doen. Mijn kamer is dus bijna altijd een rommel en daarom vind ik het dan wel fijn om eens bezig te zijn met m'n kamer. Het is nooit spic en span, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat voor mij ook niet hoeft. Ik denk eigenlijk dat ik nog wel beter functioneer in de rommel dan als alles netjes in. Als mijn ouders dit lezen, krijg ik zo nog wel te horen dat dat helemaal waar is😂.


Als ik even wil ontspannen, vind ik het ook leuk om op Pinterest te kijken. Ik vind het dan vooral leuk om inspiratie op te doen voor m'n kamer. Of natuurlijk gewoon rondkijken, dat vind ik ook echt leuk om te doen. Op Pinterest hebben ze ook echt hele leuke boshuisjes staan😉.


Als ik mijn hoofd echt even leeg wil maken, ga ik een wandelingetje maken of in de tuin/tuinhuisje bezig. Ik vind het sowieso heel leuk om dat te doen, maar ik word er ook nog eens een soort van zen van. Iets filmen vind ik ook echt leuk om te doen, ik heb nu ook al een tijdje een statief, dus kan ik iets meer met het filmen van iets.


Bakken is het laatste ding wat ik nu kan bedenken wat ik doe als ik wil ontspannen. Ik vind het niet leuk om heel vaak achter elkaar te doen, maar wel om gewoon even spontaan te doen. Ik vind het dan ook vooral leuk om wat meer met verschillende smaken te doen. Taarten vind ik ook echt heel leuk om te bakken, maar die kosten dan weer wat meer tijd, dus vind ik cupcakes dan het fijnst.


Wat doe jij om te ontspannen?


Xoxo,

Kim


Ps: Alvast een happy new year!



Beeld: Blog By Kim

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page