top of page

Mijn eerste (online)schooldag van 2021


5 januari 2021 moest ik voor het eerst weer naar school. Nou ja, naar school klopt natuurlijk niet want ik zat gewoon in m'n kamer met m'n laptop. Ik vind het zelf eigenlijk wel heel fijn om thuis school te hebben, ik kan m'n dag zelf inplannen en ik heb meer tijd voor andere leuke dingen zoals mijn paarden. Ik heb tijdens mijn eerste schooldag wat foto's gemaakt om aan jullie te laten zien hoe de dag eruit zag. Lees snel verder!



Ik had de eerste vier uur vrij. Super fijn! In die tijd heb ik een planning gemaakt, of nou ja een poging gedaan tot plannen. Ik vind het zelf eigenlijk veel fijner om geen planning te maken en om gewoon spontaan te doen waar ik zin in heb. Maar goed, ik ging toch maar even het schoolwerk inplannen.

Ik had m'n bureau extra gezellig gemaakt met kaarsjes en leuke lampjes.


Om 11.50 uur was het dan tijd om in de les te gaan. Ik had Duits, we moesten opdrachten maken en we kregen uitleg. Hierna had ik alle lessen achter elkaar tot 15.25 uur. Ik had tussendoor ook nog een schoolkrantvergadering.



In de middag had ik nog aardrijkskunde, Nederlands en Frans. Ik moet eerlijk zeggen dat het in de ochtend nog wel goed ging met m'n motivatie, maar in de middag was het in een keer weg:) Online les is soms toch wel een beetje saai en dan ga ik liever andere dingen doen. Neem dus vooral geen voorbeeld aan mij😂 Ik moest ook nog leren want de week daarna had ik een toetsweek.


Toen ik klaar was met school, ging ik naar m'n paardjes en ging ik Donja even longeren. Dat ging erg goed:) Ik had in de avond ook nog appeltjes gebakken. Gewoon het klokhuis verwijderen en de appel in schijfjes snijden en in de pan doen. Het was erg lekker😋


Verder heb ik ook nog een beetje opgeruimd, want m'n doel was om m'n kamer, vooral mijn bureau, netjes te houden. Nou ja, nu op dit moment is het totaal niet netjes hahah maar als het netjes is werkt het wel fijner.



Dit was zo'n beetje mijn eerste schooldag. Ik heb dus eigenlijk niet zo heel veel gedaan, maar ik vond het wel een leuke dag. Weet jij nog hoe jou eerste schooldag in 2021 was?


Xoxo,

Kim




Beeld: Blog By Kim

Recente blogposts

Alles weergeven

I'm back!

bottom of page