top of page

Mijn eerste dag weer op school...



Zoals de meeste middelbare scholieren, moest ik ook weer naar school. De eerste week dat ik weer naar school moest, moest ik maar één dagje namelijk donderdag. Ik was best wel een beetje zenuwachtig, omdat ik in de klas zat zonder mijn vriendinnen. Uiteindelijk ging het wel goed op school, maar het was natuurlijk wel ff wennen. Het leek me leuk om mijn eerste dag op school op te schrijven in een soort van dagboek vorm.


7.00 uur

Ik stond om 7 uur op, of althans ik werd toen wakker en ging al best snel (voor mijn doen) uit mijn bed. Meestal duurt het voor mij iets langer voordat ik wakker wordt, dus mijn moeder maakte me vandaag dus ook wakker :).


7.30 uur

Ik was ondertussen al aangekleed en had mijn make-up al gedaan. Toen was het tijd om naar mijn paardjes te gaan. Ik heb het geluk dat mijn paarden aan huis kunnen staan, dus is het lekker makkelijk. De paarden geef ik eten en een paar dikke knuffels. Als ik klaar ben bij de paarden ga ik weer naar binnen.


8.00 uur

Nu mijn paarden klaar zijn, is het tijd om te ontbijten. Deze keer had ik zin in een smoothie met een banaan met bosbessen. Als drinken nam ik een lekker kopje thee. Toen ik het ontbijt op had, ging ik nog even naar mijn kamer en ging ik mijn tas inpakken.


8.30 uur

Om 8.30 was het voor mij tijd om naar school te fietsen. Ik moest om 9.15 beginnen met Duits.


9.15 uur

Na een poosje te hebben gewacht in de aula ging de bel en mocht ik naar het lokaal. Andere mensen uit mijn klas waren er ook al. Toen de docent er was konden we naar binnen. We moesten eerst onze handen ontsmetten en toen mochten we gaan zitten. Ik had dit uur Duits, we ging wat grammatica oefenen en gewoon even kletsen met de hele klas.


10.00 uur

Om 10.00 uur had ik een kleine pauze van een kwartiertje. We moesten in het lokaal blijven en we moesten ook op onze plek blijven. We moesten ook wisselen van lokaal. We moesten, voordat we het lokaal uit mochten, nog even onze tafel ontsmetten.


10.15 uur

Dit uur had ik Engels, we moesten huiswerk maken. Dit was om eerlijk te zijn best een saai uurtje, want ik had het grootste gedeelte van het huiswerk al af en kon verder niet zo veel doen.


11.00 uur

Dit uur had ik aardrijkskunde, in hetzelfde lokaal als Engels. De docenten wisselen op onze school van lokaal, dus we moesten heel eventjes wachten. Dit uur was de rest van de klas online en moesten we een Lessonup maken.


11.45 uur

Om 11.45 uur was mijn schooldag op school alweer klaar. Ik had een pauze van drie kwartier zodat we genoeg tijd hebben om naar huis te fietsen. Ik fiets ongeveer een halfuurtje, dus ik had nog een kwartiertje pauze toen ik thuiskwam.


Toen de pauze om was, moest ik weer verder met online school. Ik moest nog twee keertjes bellen en toen moest ik nog een opdracht doen.


Ik vond het heel leuk om een keer in een dagboek-style te schrijven, ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen! Als je het leuk vindt, kun je me volgen op Instagram en op Pinterest (klik maar op de link:) ).


Xoxo,

Kim



beeld: Pixabay

35 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page