top of page

My Adventures 13


In My Adventures neem laat ik jullie elke week zien wat ik de vorige week heb gedaan. Klinkt ingewikkeld, maar trust me, is het niet. Ik houd eigenlijk gewoon een dagboek bij en laat jullie bijna alles zien:) Lees snel verder om te lezen wat ik vorige week allemaal heb gedaan!



Maandag was m'n allereerste officiële vakantiedag. Ik had in de middag afgesproken met Julia om een sleepover te houden. We hebben lasagne gegeten en hebben in de avond een serie uitgekeken. We zijn tot heel laat opgebleven om nog een film te kijken en om een fotoshoot te houden. Rond half 4 zijn we dan eindelijk gaan slapen. We hebben veel gekletst en gelachen:) Het was echt heel gezellig.



Dinsdag werden we om 9 uur wakker, maar we bleven nog wel even in bed liggen😂. We hadden maandag een taartmix gekocht, dus die gingen we maken. Het was alleen compleet mislukt hahahah. We hadden afgesproken met Emma om mee te gaan met haar en Winny naar de manege. Terwijl zij paardrijles had, gingen Juul en ik naar het dorp om een ijsje te kopen. Het werd alleen een milkshake, maar het was lekker:) We zijn ook nog even langs mijn oude huis gefietst. Toen de paardrijles was afgelopen gingen we weer mee terug naar de stal van Winny. Juul en ik gingen daarna weer naar Juul haar huis om even de laatste spullen mee te nemen. Daarna ging ik weer naar huis:) Terwijl ik aan het fietsen was, zag ik de super mooie zonsondergang.



Woensdag ging ik naar mijn opa en oma, omdat mijn oma jarig was. Het was echt heerlijk weer. Ze wonen aan het water, en daar heb ik de rechterfoto ook gemaakt. We gingen niet varen, maar het zag er wel leuk uit. Toen ik weer thuis kwam, leek het me leuk om nog te gaan paardrijden, want ik ben daar weer mee begonnen. In de post van woensdag daar meer over;) Maar dat ging niet door, vanwege de drukte in de vakantie. In de middag kwam Julia ook nog even langs, ze at gezellig mee. We aten pannenkoeken, gemaakt door mama🥰.



Vrijdag had ik leuk met m'n vriendinnen een high tea, om elkaar weer even te zien maar ook omdat Lisanne zondag jarig was. We hadden allemaal iets meegenomen. Het was echt heel lekker en gezellig. Rond 4 uur ging ik weer weg. Toen ik thuiskwam stond er een pakketje op me te wachten, namelijk voer en hooinetten voor m'n paardjes. De hooinetten was een verrassing van m'n moeder, echt heel leuk. Ik heb voor elk paardje een eigen kleur, en de hooinetten waren hun kleuren:) Ze snapten eerst echt niks van de hooinetten, maar het ging steeds beter. Ze vonden het heel leuk om te helpen met uitpakken van het voer🙈.



Zaterdagochtend gingen Juul en ik heel sportief hardlopen, we hebben meer gewandeld dan hardlopen , maar het gaat om het idee😂. We hebben veel gekletst en leuke plekjes ontdekt in de buurt. Na 1,5 uur kwamen we weer aan bij mijn huis en ging zij weer weg. Ik heb verder nog wat aan school gedaan en heel veel met m'n paardjes geknuffeld. Donja (het oudste paardje en de moeder van Roos) houd meestal niet van knuffelen en vindt het vervelend als je aan haar zit, maar de laatste tijd zit ze erg goed in haar vel en kan ik lekker knuffelen met haar. Roos heeft altijd al gehouden van knuffelen, maar die wilt nog wel eens een beetje bijten🙊.



Zondag was een relaxed dagje. In de ochtend toen ik naar de paardjes ging, kwam ik erachter dat ze al heel erg verharen. Dus heb ik ze allebei even een kleine poetsbeurt gegeven, en kijk wat een mooie krullen Donja heeft (zien jullie wel dat ze speciaal voor de foto een voetje geeft😉). Ook was Lisanne zondag jarig:). Ik had een filmpje voor haar gemaakt, die ze met haar verjaardag te zien kreeg:). Ik heb ook nog m'n nagels gedaan met de kleur 265 Milkshake Pink van Pink Gellac.


Dit was het dan alweer. En oja als je nou denkt: Kim, je bent donderdag vergeten:) Dat is niet zo, Ik had donderdag een dagje waarbij ik wat aan school heb gedaan. Ik was ook vergeten om foto's te maken, dus vandaar dat donderdag er niet tussenstaat. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Xoxo,

Kim




Beeld: Blog By Kim

64 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page