top of page

My Adventures 12


In My Adventures neem laat ik jullie elke week zien wat ik de vorige week heb gedaan. Klinkt ingewikkeld, maar trust me, is het niet. Ik houd eigenlijk gewoon een dagboek bij en laat jullie bijna alles zien:) Lees snel verder om te lezen wat ik vorige week allemaal heb gedaan!



Maandag, begin van een nieuwe week. Het had heel veel gesneeuwd dat weekend daarvoor, dus lag er een pak sneeuw buiten. M'n paardjes waren helemaal wit🙈 Het was wel echt super koud en er was een sterke wind, maar dat maakte voor mij niks uit want er lag sneeuw! Ik had online les van 8.30-15.25 uur. Best wel lang dus. Ik moest maandag eigenlijk ook naar de ortho, maar doordat er zoveel sneeuw lag ging dat niet door.



Dinsdag lag er natuurlijk nog sneeuw, dus toen ik twee tussenuren had, ging ik voor het eerst alleen lopen met m'n paardjes. Dit had ik nog nooit eerder gedaan, omdat Roos snel schrikt. Ze vonden het allebei super leuk om in de sneeuw te lopen. Daarna had ik nog van 11.50 uur tot 15.25 uur les, met tussendoor nog een schoolkrantvergadering. Ik heb ook nog foto's gemaakt voor een blogpost met leuke valentijnsdagfilms. Daar kwamen echt leuke foto's uit:) Verder was ik ook nog druk met allemaal schoolopdrachten die ik die dag nog moest inleveren, want waarom zou je het eerder maken als je het ook een halfuurtje voor de deadline kunt maken😂



Woensdag moest ik naar de ortho, ik kreeg m'n nachtbeugel. Ik had eigenlijk les van 9.20 uur tot 15.25 uur, maar ik had tussendoor dus geen les vanwege de ortho:) Na de ortho, ging ik nog even wat boodschappen doen. En toen begon het ook weer te sneeuwen❄. Daarna had ik nog les, maar dat duurde maar 10 minuutjes:) Ik heb ook nog een blogpost geschreven.



Donderdag kwam de blogpost online waar ik het net over had (klik hier om hem te lezen). Ik had een lekker kort schooldagje, namelijk van 9.20 uur tot 13.45 uur. Toen school klaar was vroeg Emma of ik even wilde komen om even te helpen met een pony voor de slee te zetten. Echt super leuk! Ondertussen ging de zon onder en maakte ik deze mooie foto🥰



Vrijdag lag er nog steeds sneeuw, jippie! Vrijdag was het ook echt een mooie dag, want het sneeuwde niet echt meer en het zonnetje scheen, dus dacht ik dat m'n paardjes het wel leuk vonden om lekker in de wei hooi te krijgen in de kruiwagen. Ik had best wel een lange schooldag, namelijk van 9.20 uur tot 15.25 uur. Wij thuis hebben altijd een traditie op vrijdag, en dat is dat m'n vader dan uit z'n werk iets lekkers meeneemt, dus toen ik uit was hebben we lekkere appelflappen gegeten. Ik had met een vriendin afgesproken om zaterdag te gaan schaatsen, dus ik ging ook nog even zoeken naar m'n schaatsen. Na een tijdje hebben we ze gevonden😂



Zaterdag was het dan zover, ik ging schaatsen! Ik en Julia hadden afgesproken om eerst nog even bij Emma en Sophie te kijken, maar uiteindelijk ging ze toch niet. Ik ben daarna naar haar toegegaan en we gingen meteen naar het ijs. We deden onze schaatsen aan en gingen het ijs op. Tot mijn grote verbazing ging het meteen goed en ben ik niet gevallen. We hebben eigenlijk de hele middag geschaatst. Ik had ondertussen ook m'n moeder even gebeld of ze nog wilde schaatsen, en dat wilde ze. Dus daarna heb ik ook nog met mama geschaatst.



Happy Valentinesday! Zondag was het Valentijnsdag, wij 'vieren' dat met het gezin best wel groot. M'n moeder had een heerlijk ontbijtje gemaakt🤩 Julia en ik hadden ook nog het spontane idee om weer te schaatsen:) Echt super leuk! Deze keer had ik ook nog m'n andere kunstschaatsen meegenomen, omdat die wat soepeler zijn. Maar toen ik het ijs op ging, ging het niet helemaal goed, dus heb ze meteen weer uitgedaan en m'n andere aangedaan. Daarmee ging het wel goed. Ik ben wel een keer gevallen🤣 Op de weg terug naar huis, kwam ik m'n vriendinnetje Lisanne ook nog tegen. Ze kwam me even wat geven voor Valentijnsdag, echt super lief🥰


Ik heb echt een leuke week gehad, en dan vooral een heel leuk en spontaan weekend😀 Wat heb jij allemaal gedaan?


Xoxo,

Kim




Beeld: Blog By Kim

31 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page